انتخاب گلیم برای محیط های رسمی

این مقاله بر دو مورد از بهترین انتخاب‌های کفپوش برای کتابخانه‌ها و محیط‌های آموزشی، یعنی فرش و موکت تمرکز دارد. با تمرکز بر پیشنهادات یکی از تامین کنندگان پیشرو، فرش های طراحی، مزایایی را که برای پروژه های آموزشی به ارمغان می آورد، تشریح می کند. این شامل چندین مطالعه موردی برای نشان دادن کیفیت گلیم دستبافت سنتی و موکت است. و به این نکته اشاره می کند که چرا فرش طراحی کفپوش مناسب برای پروژه مدرسه، کتابخانه یا دانشگاه بعدی شما است.

از نظر کاربردهای آموزشی، سابقه طراحی گلیم فرش تزیینی طراحی بسیار قوی است. فضاهای آموزشی و کتابخانه اغلب در معرض ترافیک زیاد هستند و به کفپوش‌های بادوام و باکیفیت ویژه نیاز دارند و در عین حال نرمی، راحتی و یک عنصر طراحی قوی را فراهم می‌کنند.

قالی‌ها و گلیم گل برجسته ما از باکیفیت‌ترین پشم نیوزلندی ساخته شده‌اند که هم به دلیل نرمی و دوام آن شناخته می‌شود، و هم با مهارت بسیار بالایی که با دست در آن دوام می‌آورد تا سال‌ها مقاومت کند.

طرح‌های آموزشی کلیدی گلیم گل برجسته طراحی شامل این محصولات شامل کتابخانه Marrickville، کالج سینا و غیره است. در همه آنها، محصولات آن تمام کیفیت هایی را که چنین پروژه هایی نیاز دارند را نشان می دهد.

همانطور که بحث شد، طراحی و به طور خاص طراحی کفپوش می تواند تأثیر قابل توجهی بر رفاه دانش آموزان داشته باشد و منجر به بهبود نتایج یادگیری شود.

در بین آنها، تیم طراحی Designers Rugs بیش از 40 سال تجربه دارند. خواه یک پروژه خاص به طرحی نیاز داشته باشد که تسکین یا تحریک کننده باشد، آنها با هم آنچه را که برای برآورده کردن کوتاهی لازم است دارند.

از طریق همکاری های انحصاری خود با طراحان و هنرمندان استرالیایی (از جمله سه مجموعه برجسته بومی)، آنها می توانند محصولاتی را ارائه دهند که کمتر رقیبی می تواند با آنها مطابقت داشته باشد.

در سال‌های اخیر، جامعه وسیع‌تر به طور فزاینده‌ای از اثرات منفی ترکیبات آلی فرار (VOCs) بر سلامتی آگاه شده‌اند. این مواد شیمیایی که در برخی از مصالح ساختمانی یافت می شوند باید اجتناب شود.

این برای کسانی که قصد خرید فرش‌های 100% پشم نیوزلند را از گلیم ماشینی متری طراحی دارند، نگران کننده نیست.

نه تنها این محصولات آزمایش شده و مشخص شده است که VOC کمی منتشر می کنند، بلکه نشان داده شده است که به طور طبیعی VOC های موجود در هوا را جذب و فیلتر می کنند.

  • منابع:
  1. Top Of The Class: The Benefits of Rugs in Educational Settings
  • تبلیغات:
  1. دوخت کت شلوار دامادی با حوله
  2. تصویر اولین زن آشپز ایرانی که از گوگرد برای ترش کردن غذا استفاده کرد!
  3. راهنمای جامع انتخاب کفش مجلسی زنانه
  4. راز موفقیت در پول در آوردن را از افراد باتجربه بیاموزید