با تشک مسافرتی آکاردئونی به راحتی در خواب وزن کم کنید

هنگامی که فرد برای مدت طولانی در یک وضعیت دراز می کشد، فشار گرانش به سمت پایین و مقاومت به سمت بالا در مواد بستر می تواند بر گردش خون تاثیر بگذارد و به بافت های نرمی که در وسط گیر کرده اند آسیب برساند.

مزایای کاهش فشار مموری فوم به جلوگیری از زخم های فشاری و به حداقل رساندن درد در نواحی حساس کمک می کند.

این هنوز هم یکی از مزایای اصلی تخت های مموری فوم است.

امروزه بهترین نوع فنر ها در تشک مسافرتی آکاردئونی تعبیه شده است.

تشک

وقتی روی مموری فوم دراز می‌کشید، مواد تسلیم می‌شوند و با شکل شما تنظیم می‌شوند، نه اینکه شما را مجبور کنند به آن‌ها بپیوندید. برخلاف فنرها و سایر مواد، مموری فوم “به عقب رانده” نمی شود یا فشار رو به بالا را روی تختخواب وارد نمی کند.

باعث تسکین و جلوگیری از درد می شود
ترکیب منحصر به فرد تسکین نقطه فشار و پشتیبانی موجود در تشک های مموری فوم، زمینه را برای تسکین درد فعلی و همچنین جلوگیری از درد فراهم می کند.

اکثر صاحبان تشک های مموری فوم در بررسی ها، کاهش درد را به خصوص در ناحیه پشت، باسن و شانه ها گزارش کرده اند.

در مواد دیگری مانند فنرها، وزن معمولاً در مناطقی که با تشک تماس دارند متمرکز می شود. معمولاً شانه‌ها، باسن و پاشنه‌های پا فشار بیشتری را تحمل می‌کنند.

برای هر دو خواب پشت و پهلو، این اغلب به این معنی است که ناحیه کمر به اندازه کافی حمایت نمی شود. کمردرد و تنش عضلانی می تواند بدون حمایت حیاتی رخ دهد.

این جابجایی همچنین می‌تواند بالاتنه را در موقعیتی غیرطبیعی نسبت به گردن یا پاها قرار دهد و تنش و درد بیشتری ایجاد کند. با مموری فوم، از همه این موارد جلوگیری می کنید. پشتیبانی و تراز بهینه را برای کمر شما ارائه می دهد.