تخمه آفتابگردان درجه یک حاوی پروتئینی تازه کشف شده

سطح انرژی را افزایش می دهد: دانه های آفتابگردان غنی از پروتئین سطح انرژی شما را افزایش می دهد و تخمه آفتابگردان درجه یکحاوی ویتامین B1 است که گاهی اوقات به عنوان تیامین شناخته می شود، که می تواند به تبدیل وعده های غذایی به انرژی کمک کند و شما را در تمام طول روز با انرژی نگه می دارد.
به کم خونی کمک می کند: دانه آفتابگردان منبع غنی آهن است و مصرف این دانه ها سطح آهن ما را بالا می برد که برای مبتلایان به کم خونی مفید است.
برای سلامت قلب مفید است: دانه های آفتابگردان سرشار از مواد معدنی مفید برای قلب هستند و این شامل مواد معدنی، چربی های سالم، فیبر و ویتامین ها است و رژیم غذایی غنی از دانه ها ممکن است به کاهش خطر بیماری قلبی و حفظ سلامت قلب کمک کند.

تخمه آفتابگردان درجه یک
سطح قند خون را تنظیم می کند: تخمه آفتابگردان ارگانیک می تواند به بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 کمک کند تا سطح قند خون خود را حفظ کنند و تخمه آفتابگردان حاوی مواد فعال زیستی secoisolariciresinoldiglucoid و اسید کلروژنیک است که به کاهش سنتز انسولین در بدن کمک می کند.
کیفیت پوست و مو را بهبود می بخشد: دانه های آفتابگردان حاوی اسید آما لینولنیک است که به حالت عمیق موهای شما کمک می کند و فولیکول های مرده مو را احیا می کند و همچنین چرخه های رشد مو را که قوی تر هستند، تشویق می کند و تخمه آفتابگردان به دلیل خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی خود از عفونت جلوگیری می کند و پوست ما را شفاف نگه می دارد.
چگونه از تخمه آفتابگردان در رژیم غذایی خود استفاده کنیم؟
این راهنمای سریع به شما نشان می دهد که چگونه دانه های آفتابگردان را در رژیم غذایی خود بگنجانید:

می‌توانید دانه‌های آفتابگردان را به غذاهای نرم مانند تخم‌مرغ‌های همزده اضافه کنید تا حس تردی به آن‌ها بدهید.
اگر از اسموتی ها و میلک شیک ها لذت می برید، مقداری تخمه آفتابگردان به آنها اضافه کنید و برای تزئین نوشیدنی خود، می توانید آنها را خرد کنید یا به صورت خام اضافه کنید که تخمه آفتابگردان غنی از آنتی اکسیدان فقط خاصیت سم زدایی اسموتی شما را افزایش می دهد.