تغییرات اساسی در دکور منزل با کاغذ دیواری

این ایده های فوق العاده عالی برای کاغذ دیواری و عکس برگردان های آموزشی را بررسی کنید. چه معلم باشید، چه استاد یا در مهدکودک کار می کنید، این نقاشی های دیواری راه بسیار خوبی برای تزئین فضا یا کلاس درس شما هستند.

ما برای هر موضوعی در مدرسه گزینه‌هایی داریم، بنابراین مطمئناً چیزی را پیدا می‌کنید که متناسب با نیازهایتان باشد. این لیست شامل کاغذ دیواری کاغذی و نقاشی های دیواری است که قابل جابجایی و استفاده مجدد هستند. چرا؟

زیرا می دانیم که به عنوان معلم، فضای شما ممکن است چیزی نباشد که متعلق به شما باشد یا هر سال آن فضا تغییر کند. در هر صورت، ما ایده‌های دیواری را انتخاب کردیم که می‌توان آن‌ها را قبل از شروع سال تحصیلی به راحتی نصب کرد و سپس در پایان سال به همین راحتی از بین رفت.

علاوه بر این، این کاغذ دیواری مدرن آموزشی به دیوار یا رنگ زیر آن آسیب نمی رساند، بنابراین نگران تعمیر چیزی یا پرداخت جریمه نخواهید بود. پس این 10 ایده برتر برای نقاشی های دیواری آموزشی را در زیر بررسی کنید!

چه جغرافیا را به عنوان یک کلاس تدریس می کنید یا اگر می خواهید چیزی برای دانش آموزان یا بچه های خود در حین بازی یا نشستن در کلاس درس مطالعه کنند.

کاغذ دیواری آموزشی مانند این ایده فوق العاده ای برای هر فضایی است زیرا ممکن است بیشتر شبیه یک دکوراسیون به نظر برسد تا یادگیری.

به این ترتیب، دانش‌آموزان شما بدون اینکه بدانند، فقط با خیره شدن به دیوار، در مورد جغرافیای جهان یا کشور یاد می‌گیرند. به‌علاوه، برگردان‌های دیواری نقشه حتی می‌توانند به دانش‌آموزان شما تمایل پیدا کنند که بیشتر از آنچه معمولاً ممکن است درباره جهان بیاموزند!

یک راه شیک و مرتب برای تزئین اتاق برای دوره‌های معماری، نصب کاغذ دیواری سه بعدی مانند این است. شما می توانید یک رندر دیجیتالی از طرح خود را انتخاب کنید، یا نقشه های یک ساختمان معروف را انتخاب کنید که هر دانشجوی معماری می شناسد.

ایده های کاغذ دیواری طرح دار معماری مانند این می تواند به دانش آموزان شما یادآوری کند که جزئیات مهم هستند. به خصوص جزئیات کوچکی که بازدیدکنندگان ممکن است در هنگام حضور در ساختمان نبینند، اما برای طراحی و ساختار کامل ساختمان بسیار مهم است.

برای معلمان انگلیسی ما یا معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم، این نوع برگردان های دیواری آموزشی هستند. عالی برای فضای کلاس شما اینها را می توان در سراسر اتاق قرار داد تا زمانی که دانش آموزان شما در حال نوشتن مقاله و کار بر روی تکالیف هستند.

یک کاغذ دیواری دستور زبان انگلیسی را انتخاب کنید که هر کلمه یا حرف اضافه را فهرست کند تا به جریان آنها کمک کند، یا از یک کاغذ دیواری آموزشی و آموزشی مانند قوانین نحوه تغییر زمان فعل استفاده کنید.

  • منابع:
  1. Top 10 Ideas for Educational Wallpaper
  • تبلیغات:
  1. چگونه در ایتالیا امید به زندگی را توانستند افزایش دهند!
  2. رویت اژدهایی که درون اقیانوس آرام زندگی می کند!
  3. چرم که می تواند گوسفند را زنده کند
  4. آیا می دانستید اولین شعر نیما با نام برنج شمال سروده شد!