جوراب برای دیابت

اطلاعات مواد محصول – 90% پنبه، 10% پلی آمید. طبیعی بودن را با این جوراب های دیابتی با محتوای پنبه بالا انتخاب کنید. سایزهای موجود جزئیات محصول – این جوراب‌های پنبه‌ای دیابتی که با تکنیک بافتنی خاص ساخته شده‌اند، به لطف قسمت‌های تقویت‌شده پاشنه و پنجه پا، قوی و بادوام هستند.
سلامتی و تسکین – این جوراب‌ها کاف الاستیک ندارند، بنابراین به آرامی سرآستین شما را می‌گیرند و آثار لاستیکی روی پاهای شما باقی نمی‌گذارند.

GoWith 4'lü Pamuklu Dikişsiz Lastiksiz Esnek Ayağı Sıkmayan Diyabetik Şeker Çorabı 3063

اگرچه دسته آن نرم است، اما بسیار بادوام است و به شدت از پاهای شما حمایت می کند. به لطف نوک انگشتان بدون درز، رگ های شما را فشرده نمی کند. بنابراین برای افراد دیابتی مناسب است. این به تنفس پاهای شما کمک می کند زیرا حاوی درصد بالایی پنبه است. نرم و سازگار با پوست است.
زمینه استفاده – یکی از محبوب ترین جوراب دخترانه فانتزی در اروپا برای بیماران دیابتی است. به دلیل طراحی غیر فشرده، بدون علامت و چسبندگی برای افراد دیابتی مناسب است. به دلیل ساختار نرم و طبیعت دوستدار پوست برای محیط های توانبخشی و بیمارستانی مناسب است. به راحتی در هر محیطی قابل پوشیدن است و به راحتی با هر کفشی سازگار می شود. هم با کفش های اسپرت و هم با کفش های روزانه با خیال آسوده قابل استفاده است.
رضایت مشتری – اولویت اصلی ما رضایت مشتری است. رضایت شماست اگر به هر دلیلی از محصولات ما خوشتان نیامد، ما به شما بازپرداخت و بازپرداخت بی قید و شرط ارائه می دهیم.

Lana Yün Diyabet Çorabı Esnek Boğazlı | Çorap Sepeti

عکس جوراب فانتزی

توضیحات محصول
این جوراب های دیابتی پنبه ای که با سیستم بافندگی خاصی ساخته شده اند، به لطف پاشنه و پنجه تقویت شده، قوی و بادوام هستند. این جوراب ها بدون داشتن کاف های الاستیک به نرمی و نرمی کاف شما را می گیرند، همچنان بدون هیچ گونه بریدگی لاستیکی روی پاهای شما حمایت خوبی می کنند. محتوای بالای پنبه، لباس ها قابل تنفس، تنظیم کننده آب و هوا، نرم و سازگار با پوست هستند. این الگوی جوراب کالج های دیابتی نخی لاستیکی کت و شلواری برای دفتر یا همراهی مناسب برای اوقات فراغت است. زمینه های استفاده از محصول: برای کسانی که از این واقعیت که مچ پا روی ساق پا و محدودیت حرکتی آنها را آزار می دهد، ایده آل است. این جوراب بیشتر مورد علاقه بیماران دیابتی در اروپا است. می توان آن را به راحتی در هر محیطی پوشید، به راحتی با هر کفشی سازگار می شود، مناسب کسانی است که مد می پوشند، می توان به راحتی در کفش های ورزشی، کفش های معمولی روزانه استفاده کرد. محصولات ما کاملاً ساخت داخل هستند و هیچ محصولی با منشاء چین در هیچ مرحله ای از مواد اولیه، تولید و بسته بندی استفاده نمی شود.