جوراب نوزاد دخترانه پسرانه بافتنی

خرید جوراب نوزاد دخترانه پسرانه بافتنی به صورت عمده یکی از متداول ترین روش ها برای تامین این محصول می باشد. تنوع زیاد در این محصول می تواند دلیل خوبی برای خرید به صورت عمده باشد. جوراب های بچه گانه انواع و اقسام مختلف و متفاوتی دارد، که البته بچه ها از طرح های رنگی و مخصوصا عروسکی و کارتونی بیشتر استقبال می کنند. امروزه بسیاری از سایت ها و فروشگاه ها در زمینه تولید و فروش انواع جوراب نوزادان فعالیت می کنند اعم از این سایت که محصولات خود را بدون دخالت و حذف واسطه ها به فروش می رسانند که این امر به تنهایی سبب شده است که این محصولات با قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تری به دست شما مشتریان عزیز و گرامی برسد.

جوراب نوزاد دخترانه پسرانه بافتنی

فروش جوراب نوزاد

فروش جوراب نوزاد فروش جوراب نوزاد در خرید های ویژه با قیمت های استثنایی موجب شده تا افراد با استقبال بیشتری برای خرید این محصول اقدام نمایند. افراد می توانند این جوراب ها را با پرداخت مبلغ مناسب خریداری نمایند، جوراب های نوزادی در سایز ها و اندازه های مختلف تولید می‌ شود، این کالا رنگ بندی های متنوعی دارد و به دلیل ویژگی‌ های خاص و منحصر به فرد آن بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته‌ و بازار فروش خوبی دارد.

این روزها جوراب های نوزادی دخترانه و پسرانه اغلب به صورت فانتزی تولید می شود و خیلی به ندرد از طرح های ساده استفاده می شود. جوراب نوزادی باید طوری تولید شود که کش آن پای کودک را آزار ندهد و همچنین جنس آن باید به شکلی باشد که از بروز حوادثی چون سر خوردن جلوگیری کند. این نوع جوراب ها باید طوری طراحی شوند که کودکان را علاقمند به پوشیدن آنها کند و همچنین در زیبایی استایل فرزندمان تاثیر چشم گیری بگذارد.

خرید جوراب مناسب برای نوزادان زیر دو سال بسیار مهم است. چه در سن که چهار دست پا کردن باشند و چه در حال یادگیری راه رفتن فرقی ندارد انها خیلی کنجکاو هستند و در هر جایی پای می گذارند و این احتمال آلودگی پا و همجنین آسیب دیدن آن را بالا می برد پس باید جورابی را انتخاب کنیم که از پای فرزندمان به خوبی محافظت کند.

سایز جوراب برای نوزادان زیر ۲۰ ماه به شرح زیر است:

  • تا سه ماهگی سایز جوراب ۱۵ تا ۱۷ سانتی متر
  • سایز مناسب برای نوزادان شش ماهه ۱۸ تا ۲۰ سانتی متر
  • سایز مناسب جوراب برای نوزادان دوازده الی هجده ماهه ۲۱ تا ۲۳ سانتی متر

البته شایان ذکر است که اندازه های بالا به صورت تقریبی سایز بندی شده اند و مخصوص نوزادان با وزن و اندازه نرمال می باشد. بعضی از جوراب ها به صورت فری سایز تولید می شوند در این موارد باید با اندازه گیری کف پای نوزادان و تطبیق آن با جوراب دلخواه، محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید.

پای نوزادان خیلی حساس تر است نسبت به پای بزرگترها، برای همین والدین در انتخاب جوراب باید توجه بیشتری داشته باشند. الیافی که در جوراب به کار گرفته می شود باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا به پای فرزندمان صدمه نزند.

این روزها پدر و مادرها برای تیپ و لباس بچه ها اهمیت زیادی قائل هستند، مخصوصا مادرها که دوست دارند با فرزندشان ست باشند. پس باید توجه داشته باشند که سراغ هر جنسی نروند.

کودکان با پوشیدن لباس و مخصوصا جوراب مشکل دارند دلیلش می تواند استاندارد نبودن جوراب باشد. برای مثال می توان به کش جوراب اشاره کرد که اگر اندازه درست و کیفیت خوبی نداشته باشد باعث بروز حساسیت و خارش در آن قسمت از پا می شود.

بچه ها بازی کردن در کوچه را دوست دارند و این جنب و جوششان باعث عرق کردنشان می شود، که در قسمت پا خیلی بیشتر است چرا که هم جوراب و هم کفش دارند. اگر جنس جوراب خوب نباشد باعث رشد باکتری و قارچ می شود در ضمن به مرور زمان باعث حساسیت های پوستی هم می شود.

جوراب کودکان باید محافظ خوبی در برابر آلودگی و آسیب دیدن پاهایشان باشد. پای بچه ها بیشتر در معرض آلودگی و کثیفی قرار دارد که البته اقتضای سنی آنهاست این کثیفی می تواند اثر منفی در پا ایجاد کرده و باعث بروز آلرژی شود.

در جمع بندی آخر به این نتیجه می رسیم، جوراب کوچک ترین پوشاکی است که ما خریداری می کنیم اما وظیفه اش نگهداری و مراقبت از پا، یکی از مهمترین بخش های اندام بدن ماست. پس در انتخابمان باید بسیار دقت کنیم.

کیفیت بی نظیر جوراب های نوزادی موجب شده تا این محصول علاوه بر این که نیاز داخلی را تأمین می کند به عنوان یک محصول صادراتی به صورت عمده ای به کشور های مختلف در سراسر جهان صادر شود، این جوراب ها از ضخامت مناسبی برخوردار می باشد و در برابر کشش، ساییدگی و غیره به راحتی پاره نمی شود و آسیب نمی بیند.

جوراب های نوزادی از برترین الیاف تولید می‌ شود که در اثر تماس با پوست پای افراد هیچ گونه بیماری های پوستی از جمله قارچ ، حساسیت و خارش ایجاد نمی‌ کند، این محصولات با فناوری‌های نانو تولید شده‌ و با جذب رطوبت و نم پا مانع از ایجاد بوی بد پا می گردد و علاوه بر آن موجب احساس راحتی در افراد می شود.

جوراب های نوزادی متناسب با فصول مختلف سال تولید می شود، جوراب های نازک تر برای فصل تابستان و گرما مناسب می باشد، جوراب های ضخیم در فصل‌ های سرد سال مورد استفاده قرار می گیرد، این محصول در انواع ساق بلند یا ساق کوتاه، مچی، کالج و غیره به تولید می‌ رسد.

عرضه بی واسطه جوراب نوزادی با کیفیت عالی موجب شده تا این محصول با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه به مشتریان عزیز ارائه شود، افراد با توان مالی مختلف می توانند این جوراب های بی نظیر و با کیفیت را خریداری کرده و استفاده نمایند و با خرید این محصول از مزیت‌ های آن بهره ببرند.

اگر مشتریان عزیز قصد خرید این محصول را دارند می‌ توانند به روش حضوری اقدام کنند و یا خرید خود را با کمک اینترنت و فضای مجازی به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهند، پس از سفارش محصول و پرداخت هزینه آن محصول خریداری شده را در اسرع وقت جلوی درب منزل تحویل بگیرند، در این صورت موجب صرفه جویی در هزینه ها و وقت با ارزش خود می شوند.