خرید و فروش جوراب کالج مردانه چینی در بازار

باید توجه داشته باشید هنگام خرید جوراب کالج مردانه جورابی که تهیه می کنید خیلی تنگ نباشد زیرا در الیاف آن از پلاستیک استفاده شده و قسمت انگشتان آن بسیار بی کیفیت است و امکان دارد به مرور زمان به پای شما آسیب بزند.

جوراب یک ربع: جوراب هایی وجود دارند که فقط قسمت بالای قوزک پا را می پوشانند این مدل از جوراب های بیشتر برای پوشیدن خانوم ها با کفش های اسپرت است. بسیاری از خانوم ها دوست ندارد قسمت قوزک پای آن ها دیده شود پس بهترین انتخاب برای آن ها می تواند جوراب های یک ربع باشد.

جوراب های سه ربع: اکثر مردم جوراب های سه ربع را به نام جوراب های زیر زانو می شناسند این نوع از جوراب ها می توانند قسمت قوزک تا بالای زانو را بپوشانند.

جوراب های مهماندار: این نوع از جوراب ها دارای ساق هایی بین 13 الی 16 سانتی متری هستند که می توانند پاهای شما را از کثیف شدن و همچنین سرما محافظت کنند. نام گذاری این نوع از جوراب ها بر این اساس  است که بیشتر خانوم ها و آقایان مهماندار از آن ها استفاده می کنند. اگر که مجبور هستید در یک روز طولانی و سرد بیرون از منزل خود سپری کنید بهتر است برای گرم کردن پاهای خود از جوراب های نوع مهماندار استفاده بکنید.

جوراب های تا به تا: امروزه جوراب های تا به تا نوعی جدیدی از جوراب ها هستند که افرادی که دنبال مد هستند به دنبال پوشیدن آن ها هستند.

در طراحی این نوع از جوراب ها دو لنگه با هم بر اساس طرحی که بر روی جوراب زده شده است تفاوت دارند توجه داشته باشید که طراحی این گونه از جوراب ها به صورتی است که تفاوت آن ها دارای تناسب است.

جوراب های لا انگشتی: جوراب های لا انگشتی از دسته جوراب هایی هستند که در قسمت انگشتان هر کدام از انگشتان به صورت کاملا از هم مجزا شده اند دقیقا مثل دستکش ها. جوراب های لاانگشتی با این که باب میل خیلی از افراد نیستند اما کسانی هم هستند که علاقه ی زیادی به پوشیدن آن ها دارند.

جوراب های شیشه: این نوع از جوراب ها مختص خانوم هستند و بیشتر در مجالس و با کفش های مجلسی از آن ها استفاده می شود. جوراب های شیشه ای هم بر اساس ضخامت و همچنین طرح و رنگ دارای انواع متفاوتی هستند.

جوراب های شستی: جوراب های شستی یک از انواع جوراب های زنانه ای هستند که در قسمت بین انگشت شصت و انگشتان دیگر یک فاصله ای وجود دارد. این نوع از جوراب ها برای پوشیدن با دمپایی می توانند بهترین انتخاب باشند. با مجموعه آراد برندینگ همراه باشید.

قیمت جوراب کالج

پارامتر های متعددی بر روی قیمت خرید جوراب کالج مردانه تاثیرگذار هستند که از جمله مهم ترین این پارامتر ها نوع و مدل جوراب خریداری شده و همچنین نوع جنسی که در فرآیند تولید آن استفاده می شود.

جوراب ها دارای انواع متنوعی می باشند که ما در این قسمت به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

جوراب های معمولی با ساق های بلند: یکی از معمولی ترین نوع جوراب ها، جوراب های با ساق بلند هستند اندازه ی ساقی که برای این نوع از جوراب ها در نظر گرفته شده است کمی بالاتر از قوزک پا است. در طراحی این نوع از جوراب ها مانند انواع دیگر جوراب ها از یک کش الاستیک استفاده شده است که از افتادن جوراب ها جلوگیری می کند.

جوراب های بدون ساق (کالج): جوراب های بدون ساق در بین عموم مردم به کالج و حتی جوراب کفی معروف هستند و بیشتر افرادی که از کفش های روباز استفاده می کنند مایل به پوشیدن این نوع از کفش ها هستند.

جوراب های مچی: جوراب های مچی یکی از پرطرفدار ترین نوع جوراب های موجود در بازار هستند و جزء بهترین گزینه ها برای پوشیدن به همراه شلوار های مام استایل و مام فیت هستند. جوراب های مچی بیشتر در فصل های گرم سال استفاده می شوند. جوراب های مچی در جنس های متنوع نخ و پنبه در ضخامت های نازک و ضخیم در رنگ های گوناگون تولید می شوند.

جوراب های ساق بلند: این نوع از جوراب ها در جنس های متفاوتی تولید می شوند و بدون شک جنس ضخیم آن که دارای طرفداران زیادی است مناسب پوشیدن در فصل زمستان با بوت و چکمه است. جوراب های ساق بلند از نوع جوراب هایی هستند که می توان در محیط باشگاه پوشید و از آسیب های احتمالی که امکان دارد برای پای شما ایجاد شود کم کند.

جوراب های نیمه پوش یا سرپنجه: یک نوع دیگر از جوراب ها هستند که فقط قسمت سر پنجه ی پا را می پوشانند به این نوع از جوراب ها جوراب های نیمه پوش یا سرپنجه می گویند که بیشتر خانم ها به خاطر سبک بودن و همچنین زیبایی که دارند آن ها را با کفش های زنانه ای که در قسمت جلو و یا پشت باز هستند استفاده می کنند.

عکس جوراب چینی مردانه

از دیگر مزیت های مهم جوراب این است که خریداران می توانند با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی عکس جوراب مردانه مورد نظر خود را مشاهده نموده و از همان فروشگاه اقدام به خرید نمایند.

در ادامه به معرفی فروشگاه های معتبر و محبوب عرضه کننده جوراب می پردازیم.

بر خلاف سایر پوشاک موجود در بازار که برای خرید، نیاز به توجه به سایز دارند و شاید افراد زیادی از خرید اینترنتی این گونه محصولات دوری کنند، جوراب در اکثر مواقع با توجه به خاصیت کشسانی که دارد می تواند برای هر سایز پایی مناسب باشد. فروش جوراب چینی مردانه در تمام راکز خرید امکان پذیر می باشد.