خودکار فانتزی تک شاخ هدیه ما به فرزندان شما

فصل بازگشت به مدرسه به سرعت نزدیک می شود، به این معنی که زمان آن رسیده است که دوباره به خرید مدرسه برگردیم و اول از همه، مطمئن شوید که لیست وسایل مدرسه دارید تا چیزی را فراموش نکنید و حالا، چه بچه شما در کلاس دوم، دوازدهم یا حتی دانشگاه باشد، به تعدادی خودکار فانتزی تک شاخ نیاز دارد که حداقل در ذهن یک بچه چیزهای کمی تحقیر آمیزتر از حضور در مدرسه بدون ابزار نوشتن وجود دارد.

خوشبختانه برای شما، ما 8 تا از بهترین خودکارهای موجود در بازار را برای بچه‌های مدرسه‌ای گردآوری کرده‌ایم که مطمئناً آنها را دوست خواهند داشت (و امیدواریم با آنها همراه باشند) و از نکات نمدی سرگرم کننده گرفته تا توپ و ژل، حتماً قلمی در این لیست وجود دارد که درست است.

چه دست خط آنها خیلی بزرگ باشد یا خیلی کوچک، ناخوانا باشد یا چپ دست باشد، یک خودکار خوب تفاوت را ایجاد می کند و نگران نباشید، هیچ یک از اینها حتی اگر چند (یا چند صد) را از دست بدهند، بانک را خراب نمی کنند.

نوشتن با این خودکارهای رنگارنگ بسیار سرگرم کننده است و برای کدنویسی رنگی یک برنامه ریز یا طراحی عالی هستند و مانند یک بازار می نویسند، اما مانند یک خودکار روی کاغذ به نظر می رسند، و مانند یک شارپی از آن خون عبور نمی کنند.

خودکار فانتزی تک شاخ

اگر فرزندتان تا هفته دوم مدرسه هر ظروف نوشتاری را که خریده اید از دست بدهد، این خودکارها برای شما هستند و آنها ارزان هستند، عالی کار می کنند و به صورت عمده عرضه می شوند!

آیا گروهی از نویسندگان بی میل در کلاس خود دارید؟ به آنها اجازه دهید به نوبت فعالیت های نوشتن را با خودکار خشک شونده سریع مانند قلم ژل تکمیل کنند و به آنها اجازه دهید رنگ خود را انتخاب کنند و ابزارهای نوشتاری جدید همیشه علایق بچه‌ها را برمی‌انگیزد، و وقتی دانش‌آموزان در مورد یک ابزار جدید هیجان‌زده می‌شوند، متوجه می‌شوید که سطح درگیری با دست خط آن‌ها نیز افزایش زیادی پیدا می‌کند.