دستور های بی نظیر غذایی برای پخت کیک

اگر شما هم مثل من هستید، ساعت ها اینترنت را جست و جو کرده اید و به دنبال بهترین دستور غذا هستید تا از آن به عنوان پایه کیک استفاده کنید. من صدها و صدها دستور غذا را امتحان کردم و هرگز از نتایج راضی نبودم.

طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه خیلی خشک، خیلی شکننده، خیلی مرطوب، به اندازه کافی متراکم نبودند، یا فقط طعم افتضاح با بافت های عجیب و غریب داشتند. من با این مقالات کلیکی “بهترین دستور العمل کیک وانیلی جهان” بسیار ناامید شدم.

حتی یک مورد از اینها که ادعا می کردند “بهترین های جهان” هستند، حتی خوشایند نبودند. بنابراین تصمیم جدی گرفتم. تصمیم گرفتم خودم دستور تهیه کنم.

من قبلاً هزاران شومیز یقه کراواتی را برای این دستور العمل های ظاهراً آزمایش شده و واقعی هدر داده بودم، چند پوند آرد دیگر چه ضرری داشت؟

بنابراین من کتاب دستور پخت قدیمی مادرم را جستجو کردم و یک دستور پخت کیک وانیلی را پیدا کردم. امتحانش کردم خوب بود ولی چیزی کم داشت. بنابراین من شروع به تنظیم کردن کردم.

در نهایت، من به یک دستور غذا رسیدم که من آن را دوست دارم و همه مشتریانم نیز آن را دوست دارند. آن را امتحان کنید، از طعم، بافت، رطوبت و ثبات راضی خواهید بود!

من حکاکی های زیادی برای مشتریانم انجام می دهم، بنابراین به چیزی نیاز داشتم که بتواند مجسمه سازی زیادی را تحمل کند. این قهوه برای لاغری شکم و پهلو دقیقاً همین کار را انجام می دهد و هنوز هم طعم عالی دارد!

چرا به یک دستور غذای پایه خوب نیاز دارید؟
دلیل اینکه شما یک دستور غذای پایه دیدنی می خواهید این است که اگر یک پایه عالی داشته باشید، هر چیزی که به آن اضافه کنید نیز عالی خواهد بود. برای به دست آوردن طعم و بافت مناسب، نیازی به دستکاری آنقدر ندارید.

می‌توانید این پایه ساده وانیلی را با افزودن موادی که فکر می‌کنید به خوبی با هم ترکیب می‌شوند، به طعم‌های پیچیده‌تری تبدیل کنید. یکی از کیک های مورد علاقه من برای ایجاد لایه های متناوب شکلات تیره عمیق و کره بادام زمینی است.

طعم ها با هم ترکیب می شوند و در نهایت طعمی مانند یک فنجان کره بادام زمینی می دهند! هر دوی این طعم ها با این اندازه لباس بافتنی نوزاد پایه شروع می شوند. در مقاله بعدی، آنچه را که برای ایجاد طعم شکلات تیره عمیق و کره بادام زمینی اضافه می کنم، با شما به اشتراک خواهم گذاشت.

من همچنین به شما ایده هایی از چیزهایی می دهم که واقعاً با هم کار می کنند و شما می توانید خلاقیت های خود را ایجاد کنید!

  • منابع:
  1. The Perfect Vanilla Cake Recipe
  • تبلیغات:
  1. خواص سیر و فراورده های آن
  2. بازیگر معروفی که پسرش را به قتل رساند!
  3. طرز تهیه آش ترش با استفاده از موسیر
  4. نتیجه گیری درخصوص مصرف قهوه