شوینده هیدرودرم پاسخ مناسبی را ویروسها خواهد داد!

نوع پوست: قبل از پاک کننده، نوع پوست خود را مشخص کنید و علاوه بر این که مستعد آکنه است، پوست شما نیز می تواند بسیار چرب، خشک یا حساس باشد، که بر روی پاک کننده ای که باید از آن استفاده کنید تأثیر می گذارد و افرادی که پوست حساسی دارند باید دوز پایینی از مواد فعال ضد آکنه شوینده هیدرودرم را انتخاب کنند.

در حالی که آنهایی که پوست بسیار چرب دارند ممکن است چیزی نسبتا قوی بخواهند و افرادی که پوست خشک باید به دنبال مواد فعال آبرسان مانند اسید هیالورونیک باشند و اگر مطمئن نیستید کدام نوع پوست هستید، یک راه آسان برای تشخیص آن وجود دارد.

شوینده

پس از شروع با یک پاک کننده ملایم، 30 دقیقه صبر کنید و اگر پوست شما صاف است، احتمالاً پوست چرب دارید و اگر صاف و پوسته باشد.

احتمالا خشک است و اگر ناحیه T شما (پیشانی، بینی و بالای گونه ها) چرب و بقیه پوست شما نرمال یا خشک است، به احتمال زیاد پوست مختل هستید و پوست معمولی احساس می کند نه چرب و نه خشک که ما در زیر اشاره کرده‌ایم که کدام پاک‌کننده‌ها برای چه نوع پوستی بهتر عمل می‌کنند.

 

پاک کننده صورت اساساً پایه و اساس روال مراقبت از پوست شما است و قبل از استفاده از هر محصول دیگری، از جمله سرم صورت، مرطوب کننده، کرم دور چشم و حتی آرایش، همیشه می خواهید پوست خود را تمیز کنید تا کثیفی ها و آلودگی ها را از روی سطح پاک کنید و اما ممکن است از پاک کننده صورت خود به روش اشتباهی استفاده کنید.

اگرچه ممکن است فکر کنید این یک گام کاملاً اساسی برای مراقبت از پوست است، اما در واقع تکنیکی وجود دارد که می تواند تفاوتی در سلامت و درخشندگی پوست شما ایجاد کند.

بنابراین دفعه بعد که برای یک جلسه شستشوی صورت به سینک یا روشویی می روید، این بایدها و نبایدها را در نظر داشته باشید.

اگر می خواهید از پاک کننده صورت استفاده کنید، قبل از استفاده از پاک کننده روی پوست، دست های خود را خیس کنید و صورت خود را با آب بپاشید و این به شما کمک می کند تا قبل از آبکشی روی آن خاک و روغن به خوبی کف کنید.