شیره انگور امسال بیشترین میزان تایید از سمت پزشکان داشته اند

رسوراترول موجود در آب انگور از تشکیل تومور در بدن جلوگیری می کند و به همین ترتیب از بروز سرطان جلوگیری می کند. آب انگور بنفش از سرطان سینه جلوگیری می کند و با نوشیدن شیره انگور امسال سطح نیتریک اکسید در بدن افزایش می یابد که باعث کاهش تشکیل لخته در رگ های خونی می شود و نوشیدن روزانه آب انگور به پایین نگه داشتن فشار خون کمک می کند.

آب انگور خاصیت ضد پیری دارد و به کاهش وزن کمک می کند و آنتی اکسیدان های موجود در آب انگور سلول های آسیب دیده را بازسازی کرده و از آسیب بیشتر جلوگیری می کند.

فردی که به صورت روزانه آب انگور می نوشد دچار سرفه و سوزش سر دل نمی شود و نوشیدن آب انگور در صبح بدون شکر به درمان میگرن کمک می کند و آب انگور ناراحتی های خونی را درمان می کند و برای پاکسازی خون و دفع سموم مضر بدن عالی است.

شیره انگور امسال

آب انگور نیز مشکل یبوست را درمان می کند و ملین خوبی به شمار می رود و آب انگور قرمز دارای خواص ضد ویروسی و ضد باکتریایی قوی است و بنابراین از فرد در برابر بسیاری از عفونت ها محافظت می کند و آب انگور به دلیل ارزش درمانی بالا در درمان آسم بسیار مفید است و آنتی اکسیدان های موجود در آب انگور می توانند از پیری و بیماری های مرتبط با آن مانند آلزایمر جلوگیری کنند.

آب انگور دریایی بنفش به مبارزه با تصلب شرایین کمک می کند. آنتی اکسیدان های موجود در آب انگور سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و در صورت کم خونی (کم بودن آهن در خون)، از نوشیدن آب انگور تیره و غلیظ خودداری کنید و آب انگور تیره حاوی مواد شیمیایی است که می تواند سطح آهن را در بدن کاهش دهد.

آب انگور
انگور را می توان به طرق مختلف استفاده کرد و آنها را می توان در دسرها، سالادها و کوکتل ها ریخت یا به عنوان کشمش سیاه یا آب میوه مصرف کرد و بی دلیل نیست که انگور را “ملکه میوه ها” می نامند و انگور زیر مجموعه ای از انواع توت ها است و در انواع و رنگ های مختلفی مانند آبی، قرمز، سبز، قرمز یا بنفش تیره یافت می شود.

اگر بدانید سالانه حدود 72 میلیون تن انگور در سراسر جهان تولید می شود شگفت زده خواهید شد و قابلیت حمل آسان، بافت، عطر و طعم انگور، آن را به میوه ای معروف در سراسر جهان تبدیل کرده است و مزایای بالقوه سلامتی مصرف انگور بسیار است و طبق مطالعات انجام شده، انگور از سرطان، بیماری های قلبی، فشار خون بالا و یبوست جلوگیری می کند.