فواید پوشیدن جوراب

وظیفه محافظت از پاهایی که در طول روز در کفش باقی می مانند بر عهده جوراب است. هرچه جوراب ها از مواد طبیعی بیشتری ساخته شوند، سالم تر خواهند بود. جوراب‌های قابل تنفس و سازگار با پا، راحتی را در تمام طول روز فراهم می‌کنند. اگر ماده اولیه جوراب تولید شده از نخ ها از طبیعت به دست آید طبیعی خواهد بود. جوراب های ساخته شده از مواد مصنوعی از راحتی در طول روز جلوگیری کرده و باعث تعریق می شوند. بو ممکن است در پاهایی که عرق می کنند و نمی توانند نفس بکشند ایجاد شود.

çorap mest - draug.net

جوراب ممکن است عامل بسیاری از بیماری های پا، به ویژه قارچ ها باشد. جوراب های مدال تولید شده از چوب راش، جوراب های ارگانیک و جوراب های بامبو که از الیاف بامبو تولید می شوند، جوراب های پا دوست هستند.

هنگام انتخاب جوراب باید در نظر داشت که چه هدفی را دنبال می کند. در مواردی که نیاز به برداشتن کفش است، پوشیدن جوراب‌هایی که با لباس هماهنگ است، استایل را تکمیل می‌کند. برخی از افراد مراقب پوشیدن جوراب های همرنگ با مدل شومیز با پارچه کرپ مازراتی هستند که می پوشند، در حالی که برخی دیگر هارمونی تضادها را دوست دارند. جوراب ها نیز مانند بازتابی از شخصیت هستند. کسانی که شخصیت بازیگوش دارند از پوشیدن جوراب های رنگارنگ لذت می برند. دیگران تقریباً اصل پوشیدن جوراب های یک رنگ را پذیرفته اند. داشتن جوراب با هر رنگی، به خصوص مشکی، ست شدن آن را آسان می کند.

Çorap - Vikipedi

عکس جوراب فانتزی

نکته مهم در انتخاب جوراب این است که جوراب از مواد طبیعی ساخته شده باشد. جوراب های نخی دوست پا هستند، اگر حاوی مخلوط پلی استر نباشند. جوراب های ارگانیک ساخته شده از الیاف بامبو با بافت خاص خود باعث راحتی پاها می شود. جوراب بامبو انتخاب شده نباید پاها را فشار دهد. جوراب هایی که پاها را در کفش فشار می دهند می توانند باعث عفونت ناخن شوند. بنابراین باید جوراب هایی انتخاب کرد که شکل پا را به خود گرفته و آن را فشار نمی دهد. جوراب هایی که به جوراب های ارتوپدی معروف هستند، با شکل پا سازگار هستند.

در الگوی جوراب کالج جوراب های فشاری که مخصوص بیماران واریس تولید می شوند، جوراب های بلندی هستند که با سفت کردن پاها، گردش خون را تسریع می کنند. در حالی که قسمتی از جوراب های فشرده نزدیک به مچ پا تنگ تر است، فشار کمتری به قسمت های بالایی پا وارد می شود. به لطف جوراب ها، دردهای بدن کاهش می یابد و گردش خون تأثیر مثبتی دارد.

جوراب های گرم کن، مخصوص کسانی که مجبورند در شرایط سخت زمستانی زندگی کنند یا به ورزش های کوهنوردی علاقه مند هستند، با باتری یا با شارژ کار می کنند. جوراب هایی که اصل گرم کردن انگشتان پا را دارند توسط: علاقه مندان به اسکی، ماهیگیران، ورزشکاران فضای باز و شکارچیان.

پاهای بیماران دیابتی بسیار حساس است. برای جلوگیری از اختلالات گردش خون در بیماران، پاها باید راحت باشند. جوراب دخترانه فانتزی مخصوصی که قسمت الاستیک را سفت نمی‌کنند برای دیابتی‌ها تولید می‌شوند که عفونت‌هایی که ممکن است در پاها ایجاد شود حیاتی است.

جوراب نقره ای محصول فناوری جدید با پارچه مازراتی از تشکیل باکتری روی پا جلوگیری می کند. همچنین با اجازه دادن به پاها برای تنفس از بو جلوگیری می کند. کسانی که مدام جوراب نقره ای می پوشند، وقتی به راحتی خود عادت کنند، نمی توانند جوراب دیگری بپوشند. کسانی که جوراب هایی می خواهند که از رشد قارچ جلوگیری کند، می توانند جوراب هایی بخرند که عرق نمی کنند.

بسیار مهم است که اندامی که وزن کل بدن را تحمل می کند، مانند پا، راحت باشد. هنگام خرید جوراب، باید بررسی شود که آیا آنها از مواد طبیعی ساخته شده اند تا قیمت آنها. اگر می خواهید جوراب باکیفیت بخرید، باید بودجه مشخصی را تعیین کنید. مطمئناً جوراب هایی برای هر بودجه ای وجود دارد. جوراب های متعدد فروخته شده در سیستم به معنای بی کیفیتی نیست.