فوت و فن های مبتکرانه برای تولید روکش کابینت

به آشپزخانه ای با زیبایی مدرن و شیک فکر کنید و به احتمال زیاد درهای کابینت تخته ای را تصور کنید. این سبک که به عنوان روکش کابینت نیز شناخته می شود، از یک تکه چوب صاف، تخته سه لا یا ام دی اف تشکیل شده است.

پانل های تخت در انواع روکش ها و روکش ها از لاک سفید براق، خاکستری یا رنگی گرفته تا رنگ های چوب طبیعی موجود هستند.

جلوی کابینت بدون تزئین، پس‌زمینه‌ای تمیز برای سخت‌افزار بیانیه ایجاد می‌کند یا پیچیده به نظر می‌رسد بدون اینکه سخت‌افزار قابل مشاهده باشد.

کابینت های صفحه تخت اغلب با حال و هوای مینیمالیستی تداعی می شوند، اما این تنها ظاهر آنها نیست. هریسون می گوید: «این کابینت به سبک مینیمالیستی را می توان با رنگ های مختلف یا روکش های چوبی گرم کرد.

به عنوان مثال، چوبی مانند گردوی سیاه دارای ویژگی های روشن و تیره است که به گرما و علاقه می افزاید. و با وجود ظاهر سطح بالایی که دارند، کابینت های تخت نیازی به کاهش بودجه ندارند.

هریسون می گوید: یک درب کابینت جلو تخت مدرن می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. چوب می‌تواند گران باشد، اما لمینت‌های بسیار خوبی وجود دارد با کسری از هزینه – که در کابینت‌های صفحه تخت به خوبی چیز واقعی به نظر می‌رسند.

امتیاز: بدون هیچ جزئیات یا شکافی برای جذب گرد و غبار یا چربی پخت و پز، تمیز نگه داشتن کابینت های تخت راحت تر از سایر سبک های کابینت است.

کابینت‌های سبک سنتی که بیشتر به خاطر گرما و جذابیت همیشگی‌شان شناخته می‌شوند، می‌توانند ظاهری زیبا و در عین حال خانگی ایجاد کنند.

اگر به زیبایی رسمی تری علاقه دارید و امیدوارید جزئیات الهام گرفته از مبلمان مانند پایه های تزئینی و کربل ها را در فضای خود بگنجانید، کابینت های سنتی می توانند انتخاب خوبی باشند.

  • منابع:
    1. 7 Kitchen Cabinet Styles to Consider for Your Next Remodel