موسسات آموزشی جهت استفاده از نوار بهداشتی تافته افتتاح شد!

آگاهی از ادراک و رفتار در استفاده از نوار بهداشتی تافته در دوران قاعدگی در میان نوجوانان در سن مدرسه یکی از جنبه های حیاتی آموزش بهداشت است. مطالعه انجام شد در بین 140 دختر مدرسه ای، ادراک و رفتار در استفاده از وسایل بهداشتی را بررسی کرد.

پدها در دوران قاعدگی اهداف خاص برای تعیین دختران نوجوان طراحی شد. ادراک استفاده از نوار بهداشتی در دوران قاعدگی و همچنین ارزیابی رفتار آنها استفاده از نوار بهداشتی برای بهداشت قاعدگی دختران به روش مقطعی انتخاب شدند.

بررسی موسسات آموزشی، 56 نفر از مقطع ابتدایی و 84 نفر از دوره راهنمایی در گروه سنی 10 تا 20 سال پرسشنامه ای برای جمع آوری داده ها برای تجزیه و تحلیل داده شد.

این نتایج نشان می دهد که از 140 دختر مورد مطالعه، 64.3 درصد از دختران از نوار بهداشتی استفاده کرده اند و 62.3 درصد دارای نوار بهداشتی بوده اند.

درک مثبت از خود در مورد استفاده از نوار بهداشتی برای اهداف بهداشتی در حالی که 67.1٪ احساس رضایت داشتند. خوب و خوب است زیرا اعتماد به نفس آنها را افزایش می دهد، اگرچه 66.4٪ آن را به عنوان گران. با این حال، به نظر می رسد تغییر رفتاری در استفاده از نوار بهداشتی با 66.4 درصد وجود داشته باشد.

و همچنین مثبت بودن؛ اکثریت را قادر می سازد تا به طور معمول در کلاس ها در مدرسه شرکت کنند. این نتیجه گیری از این مطالعه این است که 66.3 درصد از دختران نوجوان منطقه دلتای نیجر، بایلسا ایالت، نیجریه درک مثبتی در مورد استفاده از نوار بهداشتی داشت.

67.1 درصد این تصور را داشتند استفاده از نوارهای بهداشتی رضایت بخش، خوب و خوب است، اما باعث افزایش اعتماد به نفس می شود، هرچند گران است 64.4 درصد. ، بنابراین منجر به تغییر رفتار مثبت می شود. بنابراین این مطالعه توصیه می کند.

استفاده از نوار بهداشتی در بین نوجوانان دختر مدرسه ای برای نظارت و آموزش در مدارس به پیشگیری از بیماری های عفونی و همچنین پر کردن شکاف با آموزش در خانه توسط مادران و سایر منابع اطلاعاتی نسبت جمعیت نوجوانان جهان سریعتر از سایر گروه های سنی در حال افزایش است.

همانطور که امروزه، 84 درصد از نوجوانان جهان در کشورهای در حال توسعه زندگی می کنند. که در نیجریه، شروع قاعدگی عمیقاً زندگی یک دانش آموز نوجوان را تغییر می دهد. دختران نوجوان در مدارس نیاز به دسترسی به سرویس بهداشتی جاذب نرم و تمیز دارند