هر آنچه می خواهید درباره جیوه بدانید

با توجه به ویدئوهایی که در سراسر اینترنت پخش می شود، اکثر تلویزیون های مونو کروم قدیمی این مایع را در یک بطری شیشه ای کوچک مانند یک محفظه تشکیل می دهند.

گفته می شود که ارزش یک گرم از این مایع بیش از 200 میلیون تومان است. 10000 و صحبت های زیادی در این مورد اتفاق می افتد.

به گفته برخی، آرادبرندینگ برای ساخت بمب استفاده می شود. برخی از نظرات آنلاین حتی پیشنهاد می کنند که جیوه قرمز باید برای درمان COVID-19 استفاده شود و هیچ گواهی یا مدرک مستقیمی وجود ندارد که بتواند این استدلال را تأیید کند.

جیوه قرمز یک ماده معدنی بحث برانگیز است که اخیراً در میان کلکسیونرها تقاضای زیادی پیدا کرده است. گفته می شود کهسگ جیبی که در قرن هفدهم کشف شد، دارای خواص منحصر به فردی است که آن را به یک کالای محبوب برای فروش در بازار سیاه تبدیل می کند.

مردم حاضرند میلیون ها دلار برای این ماده معدنی کمیاب و دست نیافتنی بپردازند. بنابراین، اگر به فروش تلویزیون یا رادیو FM قدیمی خود فکر می کنید، ممکن است اکنون زمان آن باشد.

با افزایش سرسام آور قیمت جیوه در لامپ تصویر تلویزیون، نمی توان گفت که ارزش لوازم الکترونیکی قدیمی شما چقدر می تواند بالا برود.

در حال حاضر، هیچ مطالعه علمی یا پشتوانه‌ای وجود ندارد که بتواند در مورد این مایع قرمز رنگ که جیوه قرمز نامیده می‌شود صحبت کند. ما به شما توصیه نمی کنیم تلویزیون قدیمی یا رادیو FM را بفروشید، زیرا می تواند برای فعالیت غیرقانونی استفاده شود.

ما در حال بررسی بیشتر در مورد این مایع مرموز هستیم که گفته می شود از طلا گران است. توجه داشته باشید که جیوه که یک فلز مایع است فقط قیمتی در حدود دو هزار روپیه در هر کیلوگرم دارد و سمی است، بنابراین، حتی اگر قیمت محصولات کویر موتور ۱۴۰۱ یک دولوبی باشد که جیوه واقعی در آن وجود دارد، نباید اینقدر قیمت داشته باشد.

در حال حاضر، به نظر یک کلاهبرداری است و برای دریافت به روز رسانی های بیشتر در این مورد، با وب سایت ما همراه باشید.

  • منابع:
  1. What Is Red Mercury And Why People Are Ready To Pay Lakhs For It?
  • تبلیغات:
  1. معایب چسب پودری ساختمان در زمان استفاده!
  2. رشته سوپ مناسب سبد غذایی
  3. نظر انگلبرت کیمپفر در مورد خواص خرما
  4. حوله کلاسیک به سبک هتلی