پوشش رسمی قرن گذشته با کت چرم بوده است

لباس‌های چرمی قرن‌هاست که وجود داشته‌اند، اما تا قرن بیستم بود که کت‌های چرمی تبدیل به یک بیانیه مد دائمی و مسلماً نمادین شدند. وقتی جیمز دین برای بازی در فیلم «شورش بدون دلیل» در سال 1955 یک ژاکت موتورسیکلت پوشید، این نگاه به تصویری فوری و ماندگار برای شورش باحال تبدیل شد. در حالی که کاور مبل احتمالاً به عنوان ثابتی دائمی در صحنه مد آمریکا باقی می‌مانند، چرم نادیده‌گرفته خودتان اگر آن را در انبار بگذارید کمتر در آزمون زمان مقاومت می‌کند. شما می توانید کت چرمی قدیمی خود را تنها در چند ساعت با یک رنگ ساده چرمی نجات دهید.
مرحله 1
فضای کاری را انتخاب کنید که دارای تهویه مناسب باشد. یک پنجره را باز کنید یا یک فن را روشن کنید تا مطمئن شوید که بخارات شیمیایی در فضا باقی نمی ماند. محل کار را با روزنامه یا کت چرم دخترانه بپوشانید تا از لکه دار شدن کف خود جلوگیری کنید.

گام 2
دستان خود را با دستکش لاستیکی بپوشانید تا از پوست خود در برابر قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی محافظت کنید. تمام سطح کت چرم دخترانه کوتاه را با یک پارچه تمیز و مرطوب پاک کنید تا از آلودگی ها و ذرات گرد و غبار پاک شود. اجازه دهید ژاکت به مدت پنج تا 10 دقیقه خشک شود.

مرحله 3
یک پارچه تمیز و خشک را با پاک کننده یا لایه بردار چرم مرطوب کنید و تمام سطوح چرمی را به شدت بشویید تا کثیفی، روغن و روکش چرم باقیمانده از بین برود. برای جلوگیری از لکه دار شدن هر گونه کثیفی و روغن هنگام تمیز کردن، پارچه را در صورت نیاز تعویض کنید. قبل از ادامه فرآیند رنگ، اجازه دهید کت به مدت پنج دقیقه یا تا زمانی که کاملاً خشک شود استراحت کند.

مرحله 4
بطری مهر و موم شده رنگ چرم را وارونه کنید و آن را به سرعت به مدت دو تا سه دقیقه تکان دهید تا مطمئن شوید که رنگدانه به خوبی مخلوط شده است قبل از اینکه آن را روی کشک بمالید.

مرحله 5
یک قلم مو یا داوبر اسفنجی را در ظرف رنگ چرم فرو کنید تا غوطه ور شود یا مقدار زیادی رنگ را روی ابزار اعمال فشار دهید. تمام سطح چرمی ژاکت را با حرکات صاف و یکنواخت برس بزنید تا کاملاً با یک لایه رنگ پوشانده شود. اجازه دهید ژاکت به مدت 30 دقیقه تا یک ساعت یا تا زمانی که کاملا خشک شود استراحت کند.

  • منابع:
  1. Coloring a Faded Leather Jacket
  • تبلیغات:
  1. مبلمان جدید ظاهری معتبر به اتاق نشیمن شما می بخشد
  2. شیره میوه حاوی آنتی باکتریال
  3. راز آرام کردن کودکان با نبات زعفرانی کشف شد!
  4. بهترین کیک مخصوص مجالس و میهمانی