پیدا شدن زعفران گلخانه ای کیلویی در قبرستان بقیع

در یک مرور سیستماتیک و متاآنالیز کارآزمایی‌های بالینی روی زعفران گلخانه ای کیلویی نشان داد که زعفران منجر به اثرات مثبتی بر اختلال نعوظ می‌شود.

زعفران بر تمامی ابعاد پرسشنامه عملکرد نعوظ از جمله اختلال نعوظ، عملکرد ارگاسم، رضایت کلی، رضایت از مقاربت و میل جنسی تأثیر مثبت معنی داری داشت.

نحوه استفاده از زعفران
در حالی که زعفران یک افزودنی معطر به وعده‌های غذایی شماست، یکی از بهترین راه‌های مصرف آن این است که نخ‌ها را به مقداری آب داغ اضافه کنید و اجازه دهید خیس بخورند اما مطمئن شوید که از آب جوش استفاده نکنید! به صورت مکمل نیز موجود است.

دوز زعفران
اکثر مکمل ها حاوی حدود 30 میلی گرم عصاره زعفران هستند، بنابراین سعی کنید در روز بیش از این مقدار مصرف نکنید. اگرچه اگر توضیح بیشتری می خواهید، لطفاً برای مشاوره تخصصی با یک متخصص پزشکی صحبت کنید.

زعفران

عوارض جانبی احتمالی زعفران
در حالی که مصرف زعفران به طور کلی بی خطر است، ممکن است برخی عوارض جانبی را تجربه کنید. برای مثال، یک مطالعه واکنش‌های بالقوه زیر را برجسته کرد:

خواب آلودگی
حالت تهوع
استفراغ
اشتها تغییر می کند
سردرد
گرفتگی معده 14
حرف آخر
دلیلی وجود دارد که چرا زعفران مورد توجه زیادی قرار گرفته است

از کمک به کاهش وزن تا حمایت از خلق و خو، ادویه آفتابی دارای طیف وسیعی از مزایای سلامتی چشمگیر است. چه آن را به سس اضافه کنید و چه آن را به عنوان مکمل مصرف کنید، می توانید بهترین چیزهایی را که این ادویه ارائه می دهد تجربه کنید.

قبل از مصرف هر گونه مکمل یا مواد معدنی، بهتر است ابتدا مطمئن شوید که تمام مواد مغذی را از طریق رژیم غذایی خود دریافت می کنید.

مکمل های غذایی نباید به عنوان جایگزینی برای یک رژیم غذایی متنوع و متعادل و یک سبک زندگی سالم استفاده شوند

توصیه های این مقاله فقط برای اطلاع رسانی است و نباید جایگزین مراقبت های پزشکی شود. لطفاً قبل از امتحان هر گونه مکمل، درمان یا راه حلی، با پزشک عمومی یا متخصص مراقبت های بهداشتی خود مشورت کنید. مکمل های غذایی نباید به عنوان جایگزینی برای یک رژیم غذایی متنوع و متعادل و یک سبک زندگی سالم استفاده شوند.