کفش طبی زنانه دکتر ماخ که میتواند فشار خون بدن را تنظیم کند!

موفقیت کفش طبی زنانه دکتر ماخ به عنوان یک مداخله قابل اصلاح پیچیده است و مطالعات کیفی مختلف نشان داده است که برای زنان به ویژه کفش بخش مهمی از پوشش، هویت و عزت نفس را تشکیل می دهد.

در حالی که پذیرفته شده است که ارتفاع پاشنه ممکن است یک ویژگی متمایز کننده مهم کفش باشد که بر عملکرد بیومکانیکی تأثیر می گذارد، داده های طولی اپیدمیولوژیک بسیار کمی وجود دارد که سایر عوامل مانند سلامت و رفاه را بررسی می کند.

هدف از این مطالعه توصیف عادات کفش و ارتباط آن با سلامت عمومی در زنان میانسال در یک دوره 10 ساله بود.

یک طرح همگروهی، طولی و گذشته نگر برای بررسی نوع کفش، ارتفاع پاشنه، مدت زمان پوشیدن کفش در ساعات روز و عصر و سلامت عمومی مورد استفاده قرار گرفت.

کفش

 

داده ها به صورت آینده نگر در طی 20 سال برای زنان از جمعیت عمومی جمع آوری شد. از 1003 شرکت کننده زن، 811 نفر در سال 10 و 15، و 533 سال 20 مورد بررسی قرار گرفتند.

زنان میانسال اغلب با پا درد مواجه می‌شوند، اما به طور منظم کفش‌های پاشنه بلند را برای مدت طولانی در طول روز و عصر می‌پوشند، اگرچه با افزایش سن این درد کاهش می‌یابد.

به نظر می رسد پوشیدن کفش های پاشنه بلند ممکن است با سلامت عمومی مرتبط باشد.

با این حال، تجزیه و تحلیل بیشتر و تنظیم داده ها برای عوامل مخدوش کننده برای تعیین تأثیر واقعی کفش پاشنه بلند بر سلامت عمومی مورد نیاز است.

ضایعات پوستی مرتبط با فشار روی انگشتان یکی از دلایل مهم ناراحتی است. بیشتر پا درد مربوط به کفش های نامناسب در قسمت جلویی پا و نواحی دیجیتال رخ می دهد.

درد با تناسب نامناسب کفش، کاهش حجم جعبه پنجه، و همچنین کانتور و شکل کفش همراه بوده است.

این کفش ها با رویه پارچه نئوپرن انعطاف پذیر طراحی شده اند که تصور می شود فشار روی جلوی پا را کاهش می دهد و ناراحتی ناشی از کفش های نامناسب را کاهش می دهد.

هدف از این مطالعه بررسی تأثیر یک کفش خارج از قفسه، درجه پزشکی بر فشار دیجیتال پشتی و راحتی درک شده در مقایسه با کفش ترجیحی خود شرکت‌کننده بود.