بازیگری که با طناب سیمی روکش دار خود را در زد!

همانطور که از نام آن پیداست، طناب سیمی روکش دار به طناب های گالوانیزه یا فولاد ضد زنگ با قطر کوچک اطلاق می شود که با طیف وسیعی از پوشش ها از جمله PVC، پلی پروپیلن و نایلون پوشیده شده اند.

پوشش های ویژه ای مانند وینیل، اورتان و پلی استر نیز بنا به درخواست شما موجود می باشد.

این پوشش ها به طور موثر سیم طناب های داخلی را در برابر خوردگی محافظت می کنند و همچنین پارگی و سایش طناب ها و سایر اجزای دکل را کاهش می دهند.

با ساختاری قوی و مقاومت شکستگی بالا، سیم طناب های روکش دار به عنوان خطوط شستشو، سیم کشتارگاه، کابل های امنیتی کامپیوتر، کابل های قفل و طناب های مانع و غیره استفاده می شود.

سیم طناب از جنس استنلس استیل در طیف گسترده ای از سازه های رشته ای، ایده آل برای کاربردهای تجاری، معماری، کشاورزی و دکل های دریایی.

خرید با متر یا به صورت عمده قرقره های ارزش خرید.

طناب

سیم طناب فولادی ضد زنگ معمولا در شرایط سخت استفاده می شود، بنابراین بسیار مهم است که تحمل و ترکیب مواد مطابق با الزامات مورد نیاز AISI 316 باشد.

تمام سیم طناب های فولادی ضد زنگ ما مطابق با رویه های ISO9001 ما قابلیت ردیابی کامل دارند.

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید باری است که سیم طناب متحمل می شود. این معمولاً وزن کالا است.

پس از مشخص شدن این موضوع، باید یک عامل ایمنی را اعمال کنیم. معمولاً ما با ضریب ایمنی 6:1 از حداقل بار شکستگی (MBL) خود سیم سیم کار می کنیم.

شما می خواهید کالایی با وزن 25 کیلوگرم را از سقف آویزان کنید. بدیهی است که ما نمی خواهیم این اتفاق بیفتد و باعث تصادف شود.

بنابراین، ما ضریب ایمنی را در 6:1 اعمال می کنیم که حداقل بار شکستن سیم سیم مورد نیاز را به ما می دهد. 6 × 25 کیلوگرم = 150 کیلوگرم.

سیم سیمی که انتخاب می کنیم باید حداقل بار شکستگی بیش از 150 کیلوگرم داشته باشد.

یا در عوض، سیم سیمی که انتخاب می کنیم باید دارای بار کاری ایمن (SWL) حداقل 25 کیلوگرم باشد.

با این حال، بارهای دیگر نیز می توانند اعمال شوند مانند بارهای ضربه ای یا بارهای باد.

اگر در این شرایط به کمک متخصص ما نیاز دارید، به ما اطلاع دهید.